::Be beauty::
Buaya Longkang Penipu.
Monday, December 24, 2012 @ 2:01 AM | 0 Comment [s]



              Ehem Ehemm. *pegang mikrofon* Testing testing one two three >.< Ngehh ngehh. Assalamualaikum ;) Hai, anda masih lagi bersama saya dalam rancangan BICARA HATI. Eh? Haha k -,- Ce tengok tajuk entry kali ni. " BUAYA LONGKANG PENIPU ". Woooo, haha :D Tak faham? Okay ceritanya cenggini. 

              Pada suatu hari tinggal lah seekor buaya jantan di dalam longkang yang kotor yang suka menipu. Akhirnya buaya jantan tersebut ditinggalkan oleh buaya betina a.k.a bini dea kerana kerap menipu. Okay, THE END~ Eh? -,-


              Kuang kuang kuangg~ Ada ke buaya tinggal dalam longkang? -,- Ngehh ngehh. Bukan tuu ceritanya :3 Macam ni. Aku tengah single masa tu and sekarang pun sama :3 Nak dijadikan cerita, masa aku dalam proses nak lupakan Mr.Secret, muncul lah pulak seorang jejaka yang mempunyai perut tapi tidak mempunyai hati -,- Let me call him Mr.Buaya. Texting-2, calling-2, last last couple :3 Haha biasa lah tu enn. Tak sampai sebulan pun. Ada lah dalam dua tiga minggu~ Ha'ah aku yang mintak break. Nak tau sebab apa?


              SEBAB DEA TIPU AKU. SEBAB DEA ADE PEREMPUAN LAIN. Grrr, bongok -,- Masa aku terima dea tu sebenarnya aku masih tak percayakan dea sebab masa tu dekat facebook, dea masih in relationship dengan sorang perempuan nii. Then kenapa aku terima? Yaa, aku terima sebab masa dea mintak couple dengan aku, dea delete relationship tu. And esoknya dea jumpa aku sebab aku yang suruh dea jumpa aku kalau dea betol-2 serious. So aku ingat dea serious. Dalam masa yang sama aku still cuak >.<

              Then aku mintak tolong Esya untuk add perempuan tuu kat facebook. Bila perempuan tu dah approve, aku terus chatting dengan dea guna account Esya. And you know what? Perempuan tuu cakap dea dengan boyprenggg aku a.k.a Mr.Buaya tu still couple -,- WHAT THE??! Apakk ahh. Masa tu aku dah meletup dah serupa gunung berapi tauu. Dari petang sampai malam aku tak angkat pun bila Mr.Buaya tu call and aku tak reply text dea langsung. Sakit hati -,- 

              Malam tu aku tanya dea apa sebenarnya hubungan dea dengan perempuan tuu. Dea madah nak elak jee -,- Mintak kaki siak Mr.Buaya nii~ Asal aku tanya jee, tau dea jawab apa? Haa, cenggini.

" Apa awak nii. Mana ada "
" Saya dengan dea tu cuma kawan je lahh "
" Dea memang macam tu. Dea membe rapat saya je "
" Awak sorang jee ada dalam hati saya "

              Dah lah reply lambat, reply cenonit je pulak tuu -,- Mana lah aku tak sakit hati? Bukan nak explain ke apa ke~ Nampak tak kesengalan kat situ tak reti nak menipu aku? -,- Terserlah sungguh :3 Then esoknya aku paksa dea lagi untuk ngaku. Last last dea mengaku jugak -,- Mungkin dah penat kott sebab aku selalu tanya pasal benda ni :3 Nak tau dea cakap apa? 

" Saya jujur ea, dea tu memang awek saya "
" Takpe lah kalau saya couple dengan awak "
" Saye saje je nak couple dengan awak. Tak salah enn "
" So nak break lah nii? "

              Aku tanya dea kenapa tipu aku, kenapa mintak couple dengan aku even dea dah ada awek.. Dea cakap saja? Saja tengkorak dea! Last-2 nak tau aku reply apa? Panjang wooo :D

" Aku benci kau. Kau memang tak guna. Aku percaya kau tapi kau? Kau ingat aku apa? Patung? Haha good job :D Buaya. Kau cakap apa? Janji takkan curang? Huh pergi jalan dengan kau punya janji. Janji sampah. Thanks sebab buat aku ceni. Haha aku suka :D Mulai hari ni aku tak pernah kenal kau n its over. Dasar buaya longkang penipu :) Haha thanks :D Aku doakan supaya kau tak tipu perempuan lain. What goes around comes around. Remember that. Haha tahniah sebab hancurkan kepercayaan aku :D Oh yaa, nice try :) "




              Hamekkau >.< Semua aku sembur~ Sebenarnya lagi teruk. Sampai pig terus aku nak keluarkan. Tapi memandangkan aku ni still manusia yang masih ada hati dan perasaan, so aku tak keluarkan bahasa yang tak elok :D Kau Aku terus yang aku guna. Takde dah Awak Saya nii~ Pastu dea tak reply. Aku taktau sebab apa. Mungkin malas nak layan aku. Or mungkin dea terkejut aku panggil dea buaya. Ataupun takde idea nak reply apa :D

              Esya, thanks sebab bagi aku pinjam account fb kau ;) Thanks sangat <3 Kalau tak, sampai sekarang aku takkan tau benda ni semua :( Najwa, Yana, Intan, Ayu and Acap jugak. Thanks sebab selalu ada dengan aku. Dengar cerita aku :') Okay dah. Sedih tak cerita aku? >.< Okbye :( Assalamualaikum~


Hmmm, sob sobb :'(

Labels:



Older Post | Newer Post
❤ Owner ❤


we are the person who wrote this blog . I like black white colour . You ?? Please be nice here and don't copy what's mine! Don't Judge a Book By It's Cover :) :).


Entry Profile Links



❤ Tagboard ❤

Put your Cbox here :)

❤ Big thanks ❤
Template by : Izyanyancinnamon
Big help : Nurul
Edit by : You :)