::Be beauty::
RESULT PMR ;)
Sunday, December 23, 2012 @ 1:14 AM | 0 Comment [s]


              Assalamualaikum. Haii *kenyit mata* hmm lame dah tak update blog ni kann :') sejak dua menjak ni banyak sangat benda yang berlaku dalam hidup aku. Yess terlalu banyak. Happy, sedih, sakit hati.. Semua ada.

              Cerita happy? Ada! Happy sangat :D *lompat lompat* 19.12.2012 <--- Tarikh keramat tuu babe <3 Kayy cenggini. Seminggu sebelum tarikh tu. Ya Allah. Gugur jantung aku tauu :3 Cuak punya pasal. Eh, taktau ke? Result PMR keluar mase tuu :) Oraitt sambung. Selama seminggu tu aku takboleh tidur. Makan rasa mcm nak muntah. Over enn? Haha lantak lahh. Aku memang cenggini :3 Sama macam nak tunggu result UPSR dulu. Pejam celik pejam celik da sampai tarikh tu. Deaorang cakap result keluar pukul 11 pagi. So aku decide 10.30 baru gerak pergi sekolah. Then otw pergi sekolah masa dekat dalam kereta, Suraya call aku. Nak tau dea cakap apa? Haa ceni.

Suraya: Eh lisa lisa! Kau kat mana tuu? Cepat cepat! Nama kau dah panggil nii. Kau dapat straight A. *jerit excited*
Aku: Eh? Takyah ahh memain wei. Jangan ah buat aku takut. Dah dah. Jumpa kat sekolah jee. Okbye.

              Aku terus matikan talian. Aku tak percaya k. Nak tau sebab ape aku tak percaya? Yelahh, kata result keluar pukul 11, tapi ni belum pukul 11 deaorang dah tau -,- Dah sampai sekolah, masuk je dewann... Apak ahh. Ramai gila orang. Sesak >.< Aku tengok cikgu tengah umumkan nama budak budak yang dapat straight A's. Then aku pergi amek result kat stage. And you know what? Aku memang dapat straight A's! :D Alhamdulillah ;) Happy woooo <3 Kalau tak ramai kat situ dah lama aku joget tarian gangnam style atas stage tauu :D Tapi memandangkan orang ramai, jadi aku kena control kiut gituu xD Haha phuihhhh~

Eh, terselit pulak gambar ni :D

            Turun stage je aku terus peluk ibu dengan ayah. Fehh fehh fehhh terharu :') Ibu menangis gembira <3 Tapi ayah tak nangis. Control macho gituu :D Haha tapi enn aku tak melilihkan air mata pun mase tuu -,- taktau sebab apa. Masa UPSR dulu, hamekkau.. Tak berhenti air mata aku mengalir. Masa PMR ni takboleh nak keluar pulak air mata aku nii -,- Mungkin over happy kott :D Tak sangka. The most subject that i afraid of is ENGLISH -,- Sebab apa? Sebab aku rasa english kali ni susah gila. Aku buat karangan pun rasa macam tunggang terbalik :3 Tapi Alhamdulillah ^^

            Okay lepastu jumpa member yang lain. Then kitaorang macam biasa. Apa lagii snap gambar lahh :D Then aku terperasan someone. Siapa? Jeng jeng jenggg~ Mr.Secret. Woooo. Dah lama enn tak dengar cerita pasal dea. Nak tanye dea dapat berapa, tapi malu.*tutup muka pakai bantal*  Haha gedik tak? >.< Last-2 aku call je dea. Lepastu aku call Acap tanya dea dapat berapa. Kenal tak? Alaaa, Acap ex aku tuu. Haha xD Lepas call Acap, aku call Pejan pulak :)



Wawa, Lysa, Esya ;)


Lysa, Wawa, Intan ;)

              Oh yaa lupa nak bagitau. Ibu cakap ibu ada mimpi sebelum ni. Ibu cakap semua gred aku dapat. A ada, B ada, C ada.. Semua lah ada. Apakk ahh -,- Tapi ibu tak cerita sebab tanak aku risau. Ngehh ngehhh <3 Nampak tak kerisauan ibu kat situ? Sampai terbawak bawak dalam mimpi. Hehe ILOVEYOU IBU :* ILOVEYOU AYAH :* Sebenarnya enn, aku pun ada mimpi jugak -,- Aku mimpi aku dapat 8A. Hehe Alhamdulillah mimpi tu jadi kenyataan ;)

              Okay dah. Habis cerita :) Tepuk tangan tepuk tangan~ K chaw. Assalamualaikum 
^^
Muuuahhhhh :*

Labels:



Older Post | Newer Post
❤ Owner ❤


we are the person who wrote this blog . I like black white colour . You ?? Please be nice here and don't copy what's mine! Don't Judge a Book By It's Cover :) :).


Entry Profile Links



❤ Tagboard ❤

Put your Cbox here :)

❤ Big thanks ❤
Template by : Izyanyancinnamon
Big help : Nurul
Edit by : You :)