::Be beauty::
19.12.2012 Result PMR
Wednesday, December 19, 2012 @ 10:20 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

first sekali haruslah dikepilkan sekeping gambar pada entry kali ini untuk menceriakan lagi suasana dan mood pada hari ini .



cerita ni semalam punya . belum basi lagi . tarikh luputnya lambat lagi . jangan risau jangan runsing . semalam 19 kan ? kejap nak pergi tengok kalender kuda ,siput dan sebagainya untuk memastikan ketepatannnya . semalam amik result pmr .

sebelum tuh jom buat excercise . cukuplah sekadar berlari sekeliling bilik korang je . lepastu baru boleh baca apa yang aku tulis ni . malam 18.12.2012 sumpah tak boleh tidur . macam tunggu langsuir datang ketuk ketuk tingkap . jantung ni dok dup dap dup dap . jantung yang normal berdegup sebanyak 100,000 kali sehari . jantung aku berdegup 180, 000 menjelang 19.12.2012 . macam lepas buat larian jogathon mahupun marathon .

the next day , bangun pepagi terus buat larian satu rumah . aku ni memang malas nak gerak awal awal pergi sekolah . biasa lah nak buat apa tunggu pengetua lelama kat sekolah kan .malas nak jadi orang yang menepati masa .lepas dah puas sakat jiran2 aku kat luar tuh terus masuk rumah nk mandi . aku kalau dah masuk toilet tak sah kalau tak buat konsert . habis satu album nirvana aku nyanyi dalam bilik air .

tengah nak pakai tudung sekolah kawan aku call .  arghh spoiled betul .

liyana : najwa!!kau bila nak datang sekolah .
aku : hohohoii .ni hau ma ? terus offkan talian .
liyana : serius lah kau bila nak datang . cikgu dah umumkan siapa yang dapat straight a ni .kau dpat straight a (dalam nada menangis)
aku : *kebil kebil mata . otak tak dapat nak menganalisis maklumat yang baru diterima . erk . agak2 lah nak kencing aku kau nih . sabar ea aku . jap lagi aku sampai .

tak sempat nak menatap muka aku yang macam emma maembong ni .pakai saeung je tudung tuh . haish time2 macam ni lah stoking aku hilang .bonda ohh bonda . mana stoking yang beli semalam tuh . ada dalam laci adek lah .

sampai sekolah dengan muka blur aku masuk dewan dengan bonda aku . kawan aku cakap weyh amik slip kau dekat pentas . kau dapat 8a .

muka blur lagi . then betullah kawan aku cakap yg aku dapat straight a . lmfao . tak sangka siot math aku tak sangkut . *jogetjoget


lysa , aku , intan


lysa , intan , yana , ain , aku


aku , yana , esya , lysa


aku , lysa , esya

alhamdulillah . nak tahu empunya blog ni dapat berapa a ? jom cekidaut

esya : 7A 1B
lysa : 8A
intan : 6A 2B
najwa : 8A


najwa fatini
satu sekolah kenal aku

Labels:



Older Post | Newer Post
❤ Owner ❤


we are the person who wrote this blog . I like black white colour . You ?? Please be nice here and don't copy what's mine! Don't Judge a Book By It's Cover :) :).


Entry Profile Links



❤ Tagboard ❤

Put your Cbox here :)

❤ Big thanks ❤
Template by : Izyanyancinnamon
Big help : Nurul
Edit by : You :)